نسخه PDF
آرشیو روزنامه

اخبار
خادمیاران‌ آران و بیدگل یک جوان زندانی را آزاد کردند

خادمیاران‌ رضوی با نذر رضا(ع) ضامن آزادی جوان آران و بیدگل شدند.

شناسه خبر : 27878, منتشر شده در مورخ : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

خادمیاران‌ آران و بیدگل یک جوان زندانی را آزاد کردند

خادمیاران‌ آران و بیدگل یک جوان زندانی را آزاد کردند

خادمیاران‌ رضوی با نذر رضا(ع) ضامن آزادی جوان آران و بیدگل شدند.



دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل درگفت‌و‌گو با خبرنگار سراج اظهار کرد: خادمیاران و یاوران این شهرستان با مساعدت خیران در اقدامی پسندیده و انسان دوستانه یک جوان محکوم مالی را از زندان آزاد کردند.
عباس آذرباد افزود: خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی شمس الشموس آران و بیدگل موضوع آزادی زندانی این جوان محکوم مالی را در جلسه  ماهانه‌ی کانون مطرح و بررسی کردند.
وی با اشاره به اینکه این جوان ۳۲ ساله به‌علت عدم پرداخت وجه چک بلامحل به مدت یک ماه در زندان کاشان بود تصریح کرد: مبلغ بدهی زندانی طبق پرونده‌اش ۲۱۰ میلیون ریال بوده که ۸۰ میلیون ریال آن توسط خانواده‌اش پرداخت شده بود.
به گفته وی، ۱۲۸ میلیون ریال بدهی نیز در قسمت اجرای احکام، توسط خادمیاران، یاوران و خیران کانون شمس الشموس با شعار «به عشق امام رئوف گامی برای ظهور» جمع آوری و پرداخت شد.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل یادآور شد: آزادی این زندانی از طریق پیگیری خادمیار از مدیر اجرای احکام مدنی معرفی و برنامه ریزی شد.
آذرباد خاطر نشان کرد: کانون خدمت رضوی شمس الشموس از ابتدای سال جاری تا کنون اقدامات مهم و تاثیر گذار گره گشایی و محرومیت زدایی از جمله ۵۶۸ فعالیت در عرصه‌های مختلف را انجام داده‌اند.
وی اظهار داشت: کانون شمس الشموس از جمله کانون‌های فعال و تاثیر گذار آران و بیدگل شهر نمونه امام رضایی است که در ارزشیابی ماهیانه عملکرد کانون ها نیز به طور معمول از لحاظ تعداد فعالیت یا جذب و هدایت مالی هزینه در رتبه نخست کانون‌‌های شهرستان است.
به گفته وی، کانون خدمت رضوی شمس الشموس دارای ۲۸ خادمیار و هفت نفر یاور رضوی رسمی است که ۶ نفر آن از برادران و ۲۹ نفر از خواهران در گروه سنی  ۲۱ تا  ۶۰ سال است.

برچسب ها :
خادمیاران رضوی آران و بیدگل آزادی زندانی سراج فاطمه بصیرتی خبرنگار زن