نسخه PDF
آرشیو روزنامه

اخبار
خادمیاران‌ آران و بیدگل یک جوان زندانی را آزاد کردند

خادمیاران‌ رضوی با نذر رضا(ع) ضامن آزادی جوان آران و بیدگل شدند.

شناسه خبر : 26863, منتشر شده در مورخ : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

کنترل و پایش مصرف برق در اداره های کاشان با نصب کنتور هوشمند

کنترل و پایش مصرف برق در اداره های کاشان با نصب کنتور هوشمند

مدیر امور برق شهرستان کاشان از فعال‌سازی ۱۵۸ کنتور هوشمند برق در اداره‌های شهرستان با هدف پایش میزان مصرف مشترکان اداری خبر داد.

 

شاپور حدادپور درگفت و گو با خبرنگار سراج - فاطمه بصیرتی-اظهار کرد: اگر مشترکان اداری خارج از الگوی ابلاغ شده برق مصرف کنند، کنتور به‌طور هوشمند برق آنها را قطع می‌کند بنابراین این دسته از مشترکان باید مصرف خود را مطابق با شیوه‌نامه‌های موجود مدیریت کنند.

مدیر امور برق شهرستان کاشان اظهار کرد: اگر مصرف برق در ساعت اداری حداقل ۴۰ درصد و خارج از ساعت اداری ۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ کاهش نیابد، توسط کنتور هوشمند به‌صورت خودکار اعمال محدودیت خواهد شد.

حدادپور با اشاره به ظرفیت استفاده از مولدهای دیزل در اداره‌ها، افزود: اداره‌ها می‌توانند از ساعت ۱۰ تا پایان وقت اداری مولدهای خود را وارد مدار کنند و در این زمینه مشوق برای آنها اعمال می‌شود.

مدیر امور برق شهرستان کاشان گفت: ۲۶ درصد مشترکان برق شهرستان در بخش خانگی، ۶ درصد عمومی، ۲ درصد کشاورزی و ۴۲ درصد صنعتی است که ۴۴ درصد برق در ۲ بخش مولد صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود.

حدادپور با تاکید بر لزوم مصرف بهینه برق در بخش مشترکان خانگی، افزود: امسال علاوه بر پاداش صرفه‌جویی، پویش سراسری «با انرژی» در کشور اجرا شده است.

وی ادامه داد: هر مشترک برق اگر حداقل ۱۵ درصد نسبت به مشابه سال قبل صرفه‌جویی داشته باشد به‌صورت خودکار وارد این پویش و فرایند قرعه کشی جوایز بزرگ آن می‌شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

این شهرستان دارای ۲۱۴ هزار مشترک برق شامل ۱۷۳ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش خانگی، ۶ هزار و ۵۰۵ مشترک در بخش عمومی و اداری، یکهزار و ۸۴۵ مشترک در بخش کشاورزی، ۲ هزار و ۵۷۵ مشترک صنعتی، ۲۸ هزار و ۲۳۵ مشترک در بخش تجاری و یکهزار و ۵۲۴ مشترک در بخش روشنایی معابر است.

انتهای پیام/ فاطمه بصیرتی

 

برچسب ها :
کاشان برق صرفه جویی امور برق خبرنگار