نسخه PDF
آرشیو روزنامه

اخبار
خادمیاران‌ آران و بیدگل یک جوان زندانی را آزاد کردند

خادمیاران‌ رضوی با نذر رضا(ع) ضامن آزادی جوان آران و بیدگل شدند.

شناسه خبر : 26865, منتشر شده در مورخ : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل:

آران و بیدگل در رتبه چهارم شعب 44گانه استان جای گرفت

آران و بیدگل در رتبه چهارم شعب 44گانه استان جای گرفت

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل از ارتقاء عملکرد تامین اجتماعی آران و بیدگل خبر داد.



 محمدرضا معماری، رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل در گفتگو با - فاطمه بصیرتی_خبرنگار سراج  با اشاره به خدمات سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان اظهار کرد: 80 درصد جمعیت شهرستان آران و بیدگل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: شعبه تامین اجتماعی آران و بیدگل در سالهای اخیر با عملکردی بسیار مناسب، همواره جزء شعب برتر استان اصفهان بوده است.

معماری با بیان اینکه ارزیابی عملکرد شعب در بازه‌های زمانی سه ماهه و توسط 56 شاخص اندازه‌گیری می‌شود عنوان کرد: در ارزیابی صورت گرفته در سه ماهه نخست سال 1403، شعبه تامین اجتماعی آران و بیدگل در رتبه چهارم شعب چهل و چهارگانه استان اصفهان قرار گرفت که با توجه به مقیاس شهرستان بسیار قابل توجه و مهم است.

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل افزود: رتبه برتر تامین اجتماعی آران و بیدگل، نشانه به ثمر نشستن تلاش‌ها برای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان است.
وی تاکید کرد: شعبه آران و بیدگل در شاخص‌های مرتبط با معاونت فرهنگی‌اجتماعی و امور استان‌ها، شاخص‌های مرتبط با معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و شاخص‌های مرتبط با مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات با احراز بالاترین نمره در رتبه نخست ایستاد و در مجموع شاخصها نمره 97.19 ( از 100) را به دست آورد.

معماری ضمن اشاره به عملکرد شاخص‌های بیمه ای تامین اجتماعی شامل تحقق بودجه مصوب، کنترل و نظارت به ارائه تعهدات، ارتقای خدمات الکترونیک و ساماندهی بیمه شدگان خاص گفت: غیر از نگاه سازمانی، کیفیت ارائه خدمات حائز اهمیت است تا منجر به افزایش رضایت مندی مراجعان و کارمندان شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های صادقانه همکاران تامین اجتماعی آران و بیدگل این موفقیت را مرهون همت بلند و زحمات مجدانه کارکنان دانست.

انتهای خبر/ فاطمه بصیرتی

برچسب ها :
کاشان تامین اجتماعی بیمه اداره تامین اجتماعی