نسخه PDF
آرشیو روزنامه

اخبار
خادمیاران‌ آران و بیدگل یک جوان زندانی را آزاد کردند

خادمیاران‌ رضوی با نذر رضا(ع) ضامن آزادی جوان آران و بیدگل شدند.

شناسه خبر : 26870, منتشر شده در مورخ : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

امام جمعه منطقه کاشان گفت:

تکریم خبرنگار تکریم یکی از شئون انبیا است

تکریم خبرنگار تکریم یکی از شئون انبیا است

امام جمعه منطقه کاشان خبرنگاری را یکی از شئونات پیامبران دانست.

 

به گزارش خبرنگار سراج_فاطمه بصیرتی-حجت الاسلام سید سعید حسینی در آیین تجلیل از خبرنگار که به همت فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد، اظهار کرد: تکریم از خبرنگار گرامیداشت یکی از شئونات انبیا است زیرا خبرنگاران کاری نبوی می کنند.

وی افزود:  خبرنگار کار نبوی انجام می‌ دهید و خبر را صادقانه به مردم می رساند ،خبرنگار لحظه ها را ثبت می کند لذا ماندگاری مطالب از شماست .

امام جمعه منطقه کاشان گفت: توصیه مقام معظم رهبری برای خبرنگاران واقع بینی است خبرنگار باید بدون هیچگونه سیاست زدگی واقعیت های جامعه را انعکاس دهد و امیدآفرینی کند.

حجت الاسلام حسینی افزود: خبرنگاران باید نقاط منفی را با صداقت به مسئول برسانند تا جایگاه شهرستان را ارتقا داده و به رفع نقایص کمک کنند.

 

به گفته وی خبرنگار نقش موثری در صادر کردن ایده های انقلاب اسلامی دارد همانطور که قبل از انقلاب خبرنگاران پیام امام را می نوشتند و به دنیا صادر می کردند خبرنگار نقش موثری در صادر کردن ایده های انقلاب اسلامی دارد.

حسینی با بیان اینکه دغدغه امروز جامعه اسلامی غزه و جوانی جمعیت است گفت: اکنون نیز شما خبرنگاران با درایت و هوشیاری به این موضوعات حساس بپردازید و به جامعه آگاهی ببخشید.

مسئولان برای آگاهی بخشی جامعه با خبرنگاران همکاری کنند

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار ویژه کاشان نیز در این آیین اظهار کرد:خوشحالیم که در جمع افرادی هستیم که وظیفه ارزشمندی دارند و خبر را با صداقت برای آگاهی بخشی جامعه انتشار می دهد.

وی با اشاره به کار خطیر خبر افزود: گاها تیتر خبر امید آفرینی می کند و بعضا برعکس جامعه ای را به آشوب می کشد.

فرماندار ویژه کاشان گفت: امروز ما مدیون خبرنگارانی هستیم که گمنام مجاهدانه قلم می زنند و روایت می کنند که نتیجه آن بیداری ملت ها است اگر امروز از جنگ دفاع مقدس یاد می کنیم و بدنبال برپایی یادواره ها هستیم برای این است که افرادی مانند شهید آوینی آن زمان را روایتگری کردند.

محمدی فشارکی در پایان گفت: من شما را چشم جامعه و بازوی قدرتمند خود می دانیم و هرگز اجازه نمی دهم که روسای ادارات با شماها همکاری نکنند و پشت درب بسته بمانید.

به گزارش سراج؛ فرماندار ویژه کاشان در پایان این آیین از خبرنگار سراج فاطمه بصیرتی تجلیل به عمل آورد.

برچسب ها :
کاشان فرماندار امام جمعه ارشاد روزخبرنگار