نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 21693, منتشر شده در مورخ : ۱۶ آذر ۱۴۰۲

خادمیاران رضوی نقش موثر حلقه های میانی در تحقق بیانیه گام دوم

خادمیاران رضوی نقش موثر حلقه های میانی در تحقق بیانیه گام دوم

مدیریت کانون های رضوی در کاشان گفت: خادمیاران رضوی نقش موثر حلقه های میانی در تحقق بیانیه گام دوم و تحقق جامعه اسلامی را ایفا می کنند.

 

به گزارش خبرنگار سراج محمد جهاندار در جمع خانواده های خادمیاران اظهار کرد: بار تلاش ها و نبودنهای خادمیاران را خانواده های آنان به دوش می کشند که جای قدردانی دارند.

وی افزود: بیرق امام رضا(ع) در جمع امام رضایی های کاشان  بدون هیچ آرم و لوگو بوجود آمده تا همه ی مردم و آحاد کشور را در بر گرفته و خدمات خود تحت پرچم اهل بیت(ع) برای مردم خالصانه قرار دهد.

جهاندار تصریح کرد: کانونهای خدمت رضوی نقش مؤثری در حلقه های میانی در تحقق بیانیه گام دوم  مقام معظم رهبری و احقاق تمدن و جامعه اسلامی و تشکیل دولت امام زمانی (عج) دارد. 

وی با اشاره به کانونهای خدمت رضوی گفت: این کار بزرگ نیاز به حضور همه ظرفیتها دارد، باید روزی برسد که همه زیر این بیرق و پرچم به هم نوع خود خدمت کنند.
 
جهاندار تاکید کرد: باید روزی برسد که همه مردم منطقه زیر بیرق امام رضا(ع) طعم شیرین خدمت به مردم را چشیده و در این راه سبقت بگیرند.

وی با اشاره به  چایخانه امام رضا(ع) در کاشان گفت: این مرکز فرهنگی بیش از ۲۱۰ شب است در خدمت اهالی منطقه و چراغش روشن است این مکان الگویی برای همه کشور  شده و طرح ۸۸۸ چایخانه در کل کشور رقم خورده است.

مدیریت کانونهای خدمت رضوی در کاشان خاطر نشان کرد:  این چایخانه از هیچ کس نیست و متعلق به همه است مکانی که برنامه های فرهنگی بزرگی را در خود رقم می زند.

وی در ادامه افزود: جمع امام رضایی ها در کاشان شکل گرفته است تا کار بزرگی انجام شود زیرا بستر و نقش آفرینی مردمی می تواند مسائل بزرگ را حل کند.

به گفته وی هیئات باید بتوانند به امور اجتماعی محلات بپردازند و زمانی  تاثیر گذار خواهند بود که مشکلات ‌و نیازهای محلات را مرتفع کند.

جهاندار گفت: خادمیاران با مقام نوکری اهل بیت (ع) زیر بیرق امام رضا(ع) جمع شوند و کاری بزرگ و عظیم در منطقه رقم بزنند و با جهاد تبیین ظلم و ستم اسرائیل را در غزه برای جهانیان افشا کنند.

برچسب ها :
کاشان جهاد تبییین خدمت رضوی خادمیاران رضوی کانون های خدمت رضوی محمد جهاندار