نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 21686, منتشر شده در مورخ : ۱۴ آذر ۱۴۰۲

توزیع ۱۰۰ بسته گوشت عقیقه بین نیازمندان

توزیع ۱۰۰ بسته گوشت عقیقه بین نیازمندان

مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در کاشان از توزیع ۱۰۰ بسته گوشت عقیقه میان خانواده های نیازمند شهدای مدافع حرم و امنیت خبر داد.



محمد جهاندار در گفت و گو با خبرنگار سراج اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و هفته بسیج ۱۰۰ بسته گوشت عقیقه میان نیازمندان منطقه کاشان توزیع شد.

وی ارزش کل این مقدار گوشت را ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این توزیع با مشارکت شرکت سایپا سیتروئن کاشان و مدیریت کانونهای خدمت رضوی منطقه کاشان صورت گرفته است.

 مدیریت کانونهای خدمت رضوی منطقه کاشان گفت: در راستای گسترش فرهنگ کمک به نیازمند در جهت کمک به نیازمندان به همت خادمیاران کانون های محله این کار انجام‌ شد. 

وی بیان کرد: همان گونه که به صدقه دادن بسیار سفارش شده به همین علت ذبح قربانی را محوریت کمک به نیازمندان را در هفته بسیج قرار دادیم تا گوشت میان نیازمندان و خانواده های ناتوان از نظر مالی توزیع شود.

جهاندار همچنین از اهدای 250 بسته لوازم التحریر به ارزش 2 میلیارد ریال بین دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: اهدای 6 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند به ارزش 2 میلیارد ریال نیز از جمله کمک های کانون های خدمت رضوی در کاشان است.

وی با اشاره به برگزاری آئین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دارالسلام کاشان در هفته بسیج اضافه کرد: اهدای بیش از 1000 بسته معیشتی توسط کانون های خدمت رضوی در کارنامه کانون های خدمت رضوی در این هفته ثبت  شده است.

مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در کاشان توزیع بیش از 1100 کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان منطقه، برگزاری ویژه برنامه آئینی ماه (محفل ادبی هیئت) در 3 نوبت با حضور شعرای آئینی کشور و شهرستان کاشان و اعزام 160 نفر از زائیراولی ها به پابوس علی بن موسی الرضا علیه السلام را همچنین از جمله فعالیت های کانون های خدمت رضوی کاشان اعلام کرد.

وی در پایان برنامه ی حضور خادمیاران صندلی چرخدار در نماز جمعه جهت ارائه خدمت به سالخوردگان بصورت مستمر
‎واجرای طرح ویزیت حضرتی با مشارکت پزشکان جهت اختصاص 600 ویزیت رایگان را از جمله عملکرد روزهای اخیر دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی منطقه کاشان عنوان کرد.

برچسب ها :
کاشان خبرفارسی مشارکت های همدلی خدمت رضوی کانونهای خدمت