نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 16221, منتشر شده در مورخ : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره گاز کاشان

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره گاز کاشان

با حضور فرماندار ویژه منطقه کاشان و مدیرعامل شرکت گاز اصفهان آیین تکریم و معارفه رئیس اداره گاز این شهرستان برگزار شد .


به گزارش خبرنگار سراج، محمد شریف زارعی در آیین معارفه سرپرست اداره گاز کاشان با اشاره به این مطلب که یکی از مهمترین اصول در دولت انقلابی رضایت مندی مردم است، اظهار کرد: خوشبختانه آقای مشجری با رویکردی جهادی توانست رضایت مردم و صنعتگران منطقه کاشان را در خدمت رسانی جذب کند.

فرماندار ویژه کاشان افزود: این مدیر جهادی در کارگروه تسهیل منطقه کاشان سهم بسزایی از رفع مشکلات صنایع داشت و همواره با تعامل خوب چرخ صنعت را به گردش درآورد.

وی با بیان این مطلب که شهرستان کاشان جزو شهرهای پر جمعیت و صنعتی محسوب می شود، گفت: گستردگی این منطقه می طلبد تا مدیران استانی با تفویض اختیار به ادارات کاشان هم از حجم کار خود بکاهند و هم اینکه رضایت حداکثری مردم را جلب کنند.

زارعی با اشاره به معرفی سرپرست اداره گاز کاشان افزود: فعالیت در این حوزه تلاش مضاعفی را می طلبد از اینرو نیروی جوان در این حوزه می تواند انتظارات بیشتری از مردم را برآورده کرده و مشکلات آنها را مرتفع کند.


گاز استان اصفهان رتبه اول خدمت رسانی به صنایع مولد را دارد

ابوالقاسم عسگری مدیرعامل شرکت گاز اصفهان نیز در این آیین با اشاره به گستردگی خدمات رسانی همراه با ظهور انقلاب اسلامی اظهار کرد : تا قبل از انقلاب ۲ هزار مشترک گاز در استان وجود داشت ولی هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک آزادین نعمت بهره مند هستند.

وی گفت: شرکت گاز استان اصفهان رتبه اول خدمات دهی به صنایع مولد را دارد، در حالی که  بیش از ۱۹ هزار واحد صنعتی را خدمات دهی می کند ۱۵۰۰ روستا را از این نعمت بهره مند کرده است تا در کنار رونق تولید از مهاجرت روستاییان نیز جلوگیری شود.

عسگری با بیان اینکه استان اصفهان بیش از ۴۰ میلیون متر شبکه خدمت رسانی گازی داشته است، افزود: این حجم از خدمت رسانی از اتلاف ۲۲ هزار لیتر سوخت مایع جلوگیری کرده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دردخصوص توجه به محرومان گفت: گاز استان اصفهان برای بالغ بر ۱۰۰ هزار معلول بهزیستی و محرومان تحت پوشش کمیته گاز رسانی رایگان دارد.


مدیرعامل شرکت گاز اصفهان با اشاره به آیه قرآن در مورد اسراف، تصریح کرد: روزانه ۸۰۰ میلیون متر مکعب مصرف گاز کشور است که در این راستا جهت صرفه جویی درداین حوزه و بهینه کردن و  بروز کردن تجهیزات موتورخانه های بزرگ به صورت رایگان در دستور کار این شرکت قرار گرفته است تا با کاهش مصارف خانگی و غیر مولد به صنایع مولد امکانات بهتری در خصوص افزایش تولید و اشتغالزایی ارائه شود.

به گزارش سراج، در آیینی با حضور مدیر کل گاز استان اصفهان و فرمانداره ویژه کاشان از رئیس پیشین اداره گاز امیر حسین مشجری‌ تجلیل و سید مهدی خاتمی به عنوان سرپرست معرفی شد.


برچسب ها :
کاشان خبر فارسی شرکت گاز فرماندار ویژه کاشان