نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 16037, منتشر شده در مورخ : ۳ بهمن ۱۴۰۱

سراج روزنامه سراسری صبح ایران

به جمهوری اسلامی رحم کنید!/ اینجا ساحل کیش است! نکنه شاه اومده خبر نداریم؟!

به جمهوری اسلامی رحم کنید!/ اینجا ساحل کیش است! نکنه شاه اومده خبر نداریم؟!

اقلیت بی حجب و حیا ( که حداکثر ۲ تا ۳ درصد مردم ایرانند) اگر با قانون مهار نشوند «مملکت امام زمان» را به همراه خود در منجلاب فساد غرق خواهند کرد : إِذا أَرَدْنا أَنْ نُهْلِکَ قَرْیَةً أَمَرْنا مُتْرَفِیها فَفَسَقُوا فِیها فَحَقَّ عَلَیْهَا الْقَوْلُ فَدَمَّرْناها تَدْمِیراً! پس به ج.ا رحم کنید و اجازه تخریب آن را ندهید!

 اینجا جزیره کیش از توابع جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی جایی است که ۳۰۰ هزار نفر از بهترین فرزندانش به خاک افتادند تا احکام شریعت در آن بر زمین نماند!
 اینجا هم قلمرو مسئولیت ابراهیم رئیسی است. همان «رئیسی» که سالها درس شریعت خوانده و الان به عنوان یک مجتهد بر مسند ریاست جمهوری نشسته و به همین دلیل بهتر از سایرین معنای این فرمایش حضرت امام را درک می کند:
 «فلسفه تشکیل حکومت اسلامی اجرای احکام شریعت است!» 

  جناب رئیسی!
اقلیت بی حجب و حیا ( که حداکثر ۲ تا ۳ درصد مردم ایرانند) اگر با قانون مهار نشوند «مملکت امام زمان» را به همراه خود در منجلاب فساد غرق خواهند کرد : إِذا أَرَدْنا أَنْ نُهْلِکَ قَرْیَةً أَمَرْنا مُتْرَفِیها فَفَسَقُوا فِیها فَحَقَّ عَلَیْهَا الْقَوْلُ فَدَمَّرْناها تَدْمِیراً! 
پس به ج.ا رحم کنید و اجازه تخریب آن را ندهید! 

  سید عزیز!
شما منتخب «جمهور»ید و جمهور مردم ایران اهل حیا و عفت و پاکی اند و به همین دلیل نباید منافع اکثریت جامعه را فدای هوسرانی اقلیتی کنید که دشمنی آنها با ایران و اسلام در چند ماه اخیر ثابت شده است .
 
  آقای رئیسی!
از ترس هیاهوی این جماعت فاسد، دلهای میلیونها ایرانی مسلمانی که به شما دل بسته اند را نشکنید، 
به خاطر خدا برای مقابله قانونی با بی حجابی و بی عفتی کمر همت ببندید آنگاه خواهید دید که تلاشهای اقتصادی شما هم برکت خواهد یافت و رونق به معیشت مردم باز خواهد گشت : لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرى‌ آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَیْهِمْ بَرَکاتٍ مِنَ السَّماءِ وَ الْأَرْض! 
کوشکی 

برچسب ها :
به جمهوری اسلامی رحم کنید! خبر سراج روزنامه