نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 16140, منتشر شده در مورخ : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

در حکمی از سوی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور؛

مهدی پاک طینت دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان سمنان شد

مهدی پاک طینت دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان سمنان شد

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان سمنان در حکمی از سوی «حمزه صفربیگی»، دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور منصوب شد

به گزارش خبرنگار سراج آنلاین در استان سمنان، «مهدی پاک طینت» در حکمی از سوی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان سمنان منصوب شد.
در این حکم آمده است که مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با هدف عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور بررسی و شناسایی ظرفیت ها و احصاء مشکلات کشور با تدبیر و نگاه برآمده از روحیه انقلابی تشکیل شده است.
در بخش دیگری از این حکم آمده که نظر به تعهد، تجارب و شایستگی‌های جنابعالی در راستای ماموریت و اهداف نظارت‌های میدانی با استفاده از پتانسیل‌های مردمی در قالب کمیسیون‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفته است. بدین وسیله شما را به مدت یکسال به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان سمنان منصوب می نمایم.
همچنین در این حکم خطاب به پاک طینت آمده که امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین جهان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی زمان ارتباط موثر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان‌ها و نهادهای انقلابی، با همت و تعامل هرچه بیشتر در خدمت به آحاد مردم برای اعتلای ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ ننمایید.

برچسب ها :