نسخه PDF
آرشیو روزنامه

اخبار
شناسه خبر : 16135, منتشر شده در مورخ : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سراج

ضرورت داشتن نماینده مستقل برای شهر آران و بیدگل

ضرورت داشتن نماینده مستقل برای شهر آران و بیدگل

نماینده ویژه رییس مجلس در شهرهای کاشان و آران و بیدگل از ضرورت داشتن نماینده مستقل برای شهر آران و بیدگل گفت.

به گزارش خبرنگار سراج جواد نایینی در نشست خبری به خبرنگاران اظهار کرد: آران و بیدگل به دلیل وسعت و جمعیت منطقه ای باید نماینده ای مستقل و جداگانه در مجلس داشته باشد تا بتواند پی گیر مشکلات این شهرستان باشد.
وی با اشاره به لزوم داشتن نماینده مستقل برای منطقه آران و بیدگل  افزود: بارها به ضرورت این مسأله اشاره کرده ام و همچنان پی گیر هستم که موضوع استقرار نماینده ای مستقل برای آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی می تواند خیلی از بار مشکلات منطقه کاهش دهد.

نماینده ویژه رییس مجلس در شهرهای کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: من به عنوان نماینده این منطقه هفته ای یکی دو روز در این شهرستان هستم و با نظارت و بازدید از مناطق مختلف منطقه به مشکلات آن اشراف دارم و پی گیر رفع آنها هستم.

ظرفیت ویژه گردشگری آران و بیدگل جذب سرمایه گذار را می طلبد

وی همچنان از ظرفیتهای گردشگری منطقه نام برد و گفت:  شهرستان آران و بیدگل با وجود داشتن کویر و صنایع تولیدی بسیار می تواند در حوزه گردشگری نقش مهمی ایفا کند لذا می طلبد تا با جذب سرمایه گذار و احداث جاده کنار گذر منطقه  به قم و گرمسار در این زمینه گامهای قوی تری برداشت.

نایینی با اشاره به این مطلب که چنانچه بخش خصوصی به این موضوع ورود پیدا کند زودتر به نتیجه می رسد افزود: پروژه احداث جاده کنار گذر کاشان و آران و بیدگل به قم و گرمسار  اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد که فولاد کویر به عنوان یک یخش خصوصی در این زمینه اعلام آمادگی کرده است.

وی بیان کرد: چنانچه این چاده احداث شود تردد وسایل نقلیه را از جنوب کشور به گرمسار و سمنان با مسافت بسیار کمتری تسهیل خواهد کرد و صرفه جویی مضاعفی در وقت و هدر رفت سوخت برای هموطنان در پی خواهد داشت.

به گفته وی با توجه به بن بست بودن منطقه آران و بیدگل وجود این شاهراه مواصلاتی در این منطقه گره گشای بسیاری از معضلات می شود.

سلامت مردم منطقه اولویت ما است

نماینده ویژه رییس مجلس در شهرهای کاشان و آران و بیدگل در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: شرکت های تولیدی این منطقه از جمله فولاد کویر با مجوزات قانونی شروع به فعالیت کردند ولی چون سلامت مردم منطقه از اولویت‌های ما است لذا این واحدهای تولیدی باید همیشه پاسخگو بوده و شفاف سازی اذهان را به عهده دارند.


نایینی افزود: واحدهای تولیدی به مسئولیتهای اجتماعی خود واقفند و ما نیز پیگیر این مسأله هستیم تا به این وظیفه خود عمل کنند لذا متوجه نگرانی های مردم در خصوص آلاینده های زیرزمینی و منابع طبیعی و آب هستیم و در خصوص سلامتی مردم با جدیت برخورد می کنیم.

وی تاکید کرد: سلامت مردم منطقه اهمیت ویژه دارد و ما اجازه نمی دهیم هیچ واحد تولیدی آن را به مخاطره بیاندازد لذا با احداث کارخانه سرب در منطقه بشدت مخالفیم.

برچسب ها :
ضرورت داشتن نماینده مستقل برای شهر آران و بیدگل