نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 27890, منتشر شده در مورخ : ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

ارسال ۱۲۸ مقاله به این کنگره شهید اردهال

ارسال ۱۲۸ مقاله به این کنگره شهید اردهال

مسئول کنگره امام زاده علی بن باقر(ع) از ارسال ۱۲۸ مقاله به این کنگره خبر داد.



 سردار حمیدرضا مقدم در گفت و گو با خبرنگار سراج، با بیان اینکه بیش از 128 مقاله واصله به دبیرخانه کنگره داشتیم، اظهار کرد: 32 مقاله در سطح مقالات قابل چاپ و 24 مقاله نیز پذیرش پوستر داریم.
وی با بیان اینکه 50 درصد مقالات در سطوح مختلف پذیرفته شدند، افزود: برای برگزاری همایش علمی کنگره بین‌المللی حضرت علی بن امام محمد باقر پنج پنل را در نظر گرفتیم و برای تبیین بهتر مقالات برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.
مسئول  کنگره بین‌المللی حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) با بیان اینکه در نظر داریم در همایش علمی از ابعاد مختلف یه شخصیت این امامزاده واجب‌العظیم پرداخته شود، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاوردها اماده‌سازی یک مجموعه دستاوردها است.
وی با بیان اینکه یک مجموعه دوجلدی فاخر در روز مراسم رونمایی می‌شود، گفت: در حوزه ادبیات، حوزه علمی و سایر حوزه‌ها کتابی آماده شده است که در روز همایش علمی این مراسم این آثار فاخر رونمایی می‌شود.
سردار مقدم با بیان اینکه چندین مقاله ارسالی به دبیرخانه کنگره بین‌المللی حضرت علی بن امام محمد باقر از محققان خارجی است، تصریح کرد: چندین برنامه خارجی ویژه کنگره بین‌المللی حضرت علی بن امام محمد باقر برگزار شده است و در روز همایش علمی نیز میزبان مهمانان خارجی خواهیم بود.

برچسب ها :
کنگره شهید اردهال شهید کاشان