نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 27897, منتشر شده در مورخ : ۱ مهر ۱۴۰۳

توزیع ۱۸۲۶ بسته لوازم تحریر بین دانش اموزان نیازمند کاشان

توزیع ۱۸۲۶ بسته لوازم تحریر بین دانش اموزان نیازمند کاشان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان از توزیع ۱۸۲۶ بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمندان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

محسن حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سراج اظهار کرد همزمان با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید هزار و ۸۲۶ بسته لوازم‌التحریر و کیف بین دانش آموزان نیازمند کاشانی توزیع شد.
وی افزود: به همت نیکوکاران کاشانی تلاش شد تا هیچ دانش آموزی در سال تحصیلی جدید دغدغه لوازم تحریر نداشته باشد و از این‌رو ۱۸۲۶ بسته لوازم تحریر و کیف مدرسه با اعتبار ۲۰ میلیون ریال بین نیازمندان کاشانی توزیع شد.

سرهنگ حمید رضازاده جانشین  ناحیه مقاومت بسیج کاشان  نیز بر همراهی و مشارکت شهروندان و خیران در پیوستن به این حرکت تاکید کرد و افزود: دانش آموزان گران‌بهاترین سرمایه جامعه هستند و مدرسه بهترین نهاد آموزشی برای پرورش نسل‌های آینده محسوب می‌شود و نباید دانش آموزی برای تهیه مایحتاج تحصیل باز بماند.

رضا زاده
 بابیان اینکه هزینه تقریبی این اقلام  برای هربسته بیش از یک میلون تومان برآورد شده است، تصریح کرد: حضور پر شور خیران و نیکوکاران می‌تواند شرایط بهتری را برای نیازمندان فراهم کند بنابراین عموم مردم را به تأمین نیاز‌های دانش آموزان محروم دعوت می‌کنیم.

برچسب ها :
مدارس سال تحصیلی کمیته امداد بسیج