نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 27898, منتشر شده در مورخ : ۱ مهر ۱۴۰۳

راضیه تجار(از موسسین و دبیر انجمن قلم ایران) در نامه ای به سید عباس صالحی ؛

راضیه تجار(از موسسین و دبیر انجمن قلم ایران) در نامه ای به سید عباس صالحی ؛

پدرام پاک آیین شایسته نشستن بر مسند معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

جناب آقای دکتر سید عباس صالحی وزیر محترم وزارت فرهنگ هنگ و ارشاد اسلامی. با سلام و احترام و عرض تبریک
برای اولین بار است قلم در دست می گیرم تا برای جایگاهی خطیر فردی را پیشنهاد دهم. ما ادبیاتی ها معمولا ،در این زمینه ها،ورود نمی کنیم. اما از فردی می خواهم نام ببرم ،که اورا شایسته نشستن بر چنین مسندی می بینم و چون عملکرد و تسلط ایشان را بر امور،از سال‌های دور می شناسم نه تردیدی دارم از بیان.نه هراس
پدرام پاک ایین، شاعر ، نویسنده و روزنامه نگاری است که شاید این روز ها کمتر شعر بگوید اما نگاه فرهنگی اش و ارتباطی که بااندیشه وقلم دارد باعث می شود همواره هم شاعرش بدانیم هم نویسنده.هم روز نامه نگار هم مدیر ومدبر. هم تحصیلکرده تا سطح دکترا هم حقوق دانی مسلط.
ایشان منشور ی چند وجهی است و یقینا در صورتی که بنا بر آنچه در خبرها آمده است، سکان معا ونت مطبو عاتی به دستشان سپرده شود این کشتی را.به امید خدا، به سلامت در آرامش و طوفان ( که مبادا) پیش خواهد برد. او پشتوانه رأی رسانه ها را در هیأت نظارت بر مطبوعات و رأی نویسندگان و شاعران را در ادوار گوناگون انجمن قلم دارد و از معدود هنرمندان و روزنامه نگارانی است که کار فرهنگی را بسیار زود– از نوجوانی– آغاز کرده و به موازات اندیشیدن ونوشتن خلاق، مدیریت فرهنگی و اجرایی را در دستگاه های متعدد کشور تجربه کرده است.

برچسب ها :
راضیه تجار(از موسسین و دبیر انجمن قلم ایران) در نامه ای به سید عباس صالحی ؛