نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 27900, منتشر شده در مورخ : ۳ مهر ۱۴۰۳

فردا:

روزنامه سراج/محمد مخبر مشاور رهبر

روزنامه سراج/محمد مخبر مشاور رهبر

بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر محمد مخبر دام توفیقه با عنایت به خدمات متعهدانه و تأثیرگذار جناب‌عالی در عرصه‌های مدیریتی و اقتصادی بویژه در دولت شهید رئیسی و سیاست درست و مدبرانه‌ بکارگیری نخبگان و جوانان پرانگیزه و تلاشگر در اجرای طرح‌های گوناگون، شما را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب می‌کنم. انتظار می‌رود در امتداد سیاست مزبور، شناسایی نیروهای جوان و همکاری با آنان را با برنامه‌ریزی منطقی، پی گرفته و در کمک به دستگاه‌های دولتی و غیره از آن بهره‌برداری نمائید. توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

شهید زنده‌ی دولت رئیسی
محمد مخبر دام توفیقه
 در طول دولت کوتاه و مغتنم شهید رئیسی و تا همین چند ماه پیش، تعدادی از تریبون‌‌داران مجازی به اسم انقلابی‌گری #مخبر و سیاست‌ها و کنش‌های اقتصادی وی را می‌کوبیدند و از هرگونه فشاری برای عزل وی کوتاهی نمی‌کردند.
 حال تعابیر بلند امام خامنه‌ای را درباره وی ببینید:
 خدمات متعهدانه و تأثیرگذار جناب‌عالی در عرصه‌های مدیریتی و اقتصادی بویژه در دولت شهید رئیسی؛
  سیاست درست و مدبرانه‌ی بکارگیری نخبگان و جوانان پرانگیزه و تلاشگر در اجرای طرحهای گوناگون.
  و افزون بر آن توقعی که رهبری در امتداد این مسیر از وی دارند: 
«انتظار میرود در امتداد سیاست مزبور، شناسائی نیروهای جوان و همکاری با آنان را با برنامه‌ریزی منطقی، پی گرفته و در کمک به دستگاههای دولتی و غیره از آن بهره‌برداری نمائید.»

  با این تعابیر رسای رهبر معظم انقلاب باید حساب مدعیان عدالت‌خواهی و ولایتمداری را که با انواع تهمت‌ها و تخریب‌ها علیه مخبر، لجن‌پراکنی می‌کردند، از عدالتخواهان حقیقی و ولایتمدار جدا کرد. این طیف و تفکر خطرناک را باید بهتر بشناسیم.
   الغرض اینکه صرف ادعای انقلابی‌گری کافی نیست و باید از تریبون‌های مدعی انقلابی‌گری در ظاهر اما غرض‌ورز در باطن، فاصله گرفت. شاهد، اینکه همین‌ها قبل از شهادت شهید رئیسی او را با شعار نئولیبرال می‌نواختند، در سفر آقای رئیسی به قم آن آبروریزی‌ را به راه انداختند و بعد از شهادتش برای او اشک‌‌ها ریختند و با زیر سؤال بردن روایت رسمی نظام، برای اسرائیل دستاوردسازی کردند. 
 همین‌ طیف در ایام انتخابات گفتند فلان کاندیدا امتداد شهید رئیسی است! 
شما که رئیسی و معاون اولش را آنطور نئولیبرال و ضد اقتصاد مردم معرفی کردید، مردم چرا باید به امتداد رئیسی رأی بدهند؟!!
 ای کاش این جماعت از آن کاندیدا حمایت نمی‌کردند.
 رئیسی به شهادت رسید، امتداد دولتش هم محقق نشد؛ اما شهید زنده‌ی دولت او همچنان مورد طعن بسیاری ماند تا امروز از رهبر معظم انقلاب مدال کارآمدی گرفت. حساب عدالتخواهی حقیقی را از عدالتخواهی ریاکارانه و مغرضانه باید سوا کرد.
علی مهدوی 
 

برچسب ها :