نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 15915, منتشر شده در مورخ : ۲۷ آبان ۱۴۰۱

سراج روزنامه سراسری صبح ایران

روزنامه سراج/ماجرای کیان پیرفلک و کودک کشی با حمله تروریستی شبیه داعشیان!/شیر بچه های بی سلاح و کفتارهای مسلح

روزنامه سراج/ماجرای کیان پیرفلک و کودک کشی با حمله تروریستی شبیه داعشیان!/شیر بچه های بی سلاح و کفتارهای مسلح

درماجرای کیان پیر فلک اغتشاشگران وقتی می‌بینند که ماشین با هشدار پلیس در حال بازگشت به سمت نیروهای انتظامی است، تصور می‌کنند که این ماشین از نیروهای انتظامی-امنیتی است که کار شناسایی انجام می‌دهد و بعد اقدام به تیراندازی و به شهادت رساندن کیان و چهار نفر دیگر می‌کنند.

 پلیسی زخمی که اغتشاش‌گران از روی تخت بیمارستان ایذه بیرون کشیدند و به خارج از بیمارستان برده و او را شدیداً شکنجه داده‌اند را چه می کنید
دروغ چرا؟!

وقتی مادر داغدار ناخواسته تایید می‌کند که اغتشاشاگران پسرش را شهید کردند!

ساعاتی پیش فیلمی از صحبت‌های زینب مولایی‌راد، مادر شهید کیان پیرفلک منتشر شده است که روایتی از آنچه که اتفاق افتاد ارائه می‌دهد.

در این روایت زینب مولایی‌راد مدعی می‌شود که فرزندش توسط نیروهای امنیتی کشته شده است! اما این سخنان این مادر داغ‌دیده درست برعکس این ادعا را تایید می‌کند.

زینب مولایی‌راد در ابتدای صحبت‌ش می‌گوید که «گفتم میثم بیا زود بریم، ساعت شش تیراندازی شروع می‌شود!». سوال اینجاست که وی از کجا می‌دانسته است که ساعت شش قرار است تیراندازی بشود؟!

در ادامه مادر کیان پیرفلک می‌گوید که از جلوی نیروهای انتظامی رد شدیم، جلوتر که رفتیم یکی از نیروها گفت برگردید. ما برگشتیم و بعد ما را به رگبار بستند!

آنچه که از روایت زینب مولایی‌فرد بنظر می‌رسد این است که نیروهای انتظامی باتوجه به شرایط پرالتهاب و خطر حمله اغتشاشگران به خانواده پیرفلک، از آن‌ها می‌خواهند که از مسیر دیگر به مقصد خود بروند.

اغتشاشگران هم وقتی می‌بینند که ماشین با هشدار پلیس در حال بازگشت به سمت نیروهای انتظامی است، تصور می‌کنند که این ماشین از نیروهای انتظامی-امنیتی است که کار شناسایی انجام می‌دهد و بعد اقدام به تیراندازی و به شهادت رساندن کیان و چهار نفر دیگر می‌کنند.

بررسی واکنش رسانه‌های اغتشاشاگران در اینستاگرام هم این روایت را تایید می‌کند. این رسانه‌ها در ابتدا گفتند که دو موتور با نزدیک شدن به نیروهای پلیس آن‌ها را به رگبار بستند و از این اقدام تروریستی ابراز خوشحالی نیز کردند. همچنین باتوجه به اینکه ماشین خانواده پیرفلک از طرف راننده در معرض شلیک قرار گرفته، مادر کیان تروریست‌ها را اصلا ندیده است!

فارغ از همه این مسائل آنچه که در روایت زینب مولایی‌راد غایب است پاسخ به این سوال است که چگونه نیروهای انتظامی این خانواده را به رگبار بستند که خودشان دو شهید و چندین مجروح می‌دهند؟!

یک نکته دیگر این است که تاکنون چندین فیلم از تروریست‌های موتور سوار همراه با اسلحه منتشر شده است و تعدادی از آن‌ها نیز بازداشت شده‌اند.
مدرسیان:مادر عزادار کیان پیرفلک ماجرای به رگبار بستن ماشین را توضیح می‌دهد البته آن را به نیروهای انتظامی منتسب می‌کند.

اما

اولاً؛ از کجا می‌دانسته ساعت ۱۸ تیراندازی شروع می‌شود؟

ثانیاً؛ خودش روایت می‌کند که ما از سمت مامورین به سمت جمعیت معترض و مغتشش حرکت می‌کردیم که مامورین داد زدند برگردید. ما با گفته پسرم کیان که گفت به مامورین اعتماد کن، برگشتیم که یهویی در حال پیچیدن ماشین را به رگبار بستند!!

چگونه شلیک از سوی مامورین انتظامی صورت گرفته و دو مامور هم شهید شده؟!! معلوم است شلیک‌های کور از سمت آشوبگران بوده و این وسط به ماموران هم خورده و شهید و زخمی داده اند.

در حین دور زدن آشوبگران فکر کرده‌اند این ماشین انتظامی امنیتی است و حالا می‌خواهد برگردد.

کاش این مادر عزادار به توصیه این شهید ۹ ساله هنوز هم عمل کند و به پلیس‌ها که از سر دلسوزی به وی می‌گویند برگرد، هنوز هم اعتماد کند و از دامان ضدانقلاب بازگردد.
متاسفانه در ساعات اولیه درگیری، بیمارستان تحت کنترل معترضین و اغتشاشگران بوده. با اسلحه و کلت در راهروها و اتاق عمل پرسه می‌زدند و پرسنل و پزشکان و پرستارها را تهدید می کردند. حتی یکی از نیروهای انتظامیِ زخمی را از بیمارستان خارج کرده و در کنار بیمارستان با شکنجه شدید به شهادت رساندند.

اجازه انتقال سایر زخمی‌ها را به اهواز از طریق آمبولانس نمی‌دادند و می‌گفتند شما می‌خواهید زخمی ها را به پلیس تحویل دهید!

بعد از اینکه کودکِ ۹ ساله به شهادت رسید پیکر را بدون طی مراحل قانونی به منزل برده و از یخ خانگی برای جسد استفاده کردند.

متاسفانه برخی اعضای خانواده‌ی برخی از این شهدا، جزو معترضین این دوسه ماه بودند و ناجوانمردانه این کشته‌ها را به نظام ربط می‌دهند. در حالیکه در همه فیلم‌ها مشخص است که آشوبگران مسلح هستند.
بازداشت عوامل تروریستی ایذه حین فرار

استاندار خوزستان می گوید:تعدادی از عناصر و عوامل حادثه تروریستی حین فرار از منطقه دستگیر شدند و بازجویی از آنها آغاز شده است.

در حال شناسایی پشت پرده این حادثه کور تروریستی و شبکه‌هایی که عوامل تروریست را سازماندهی کردند، هستیم.

عناصری در خارج کشور و پشت سر قضایای اخیر هستند که بزودی شناسایی و به مردم معرفی می‌شوند.
چت هایی که از روی گوشی یکی از اغتشاشگران بازداشت شده در تاریخ ۲۵ آبان در منطقه غرب تهران به دست آمده بدین صورت است:
۱. اغتشاشگران در سازمانهای کوچک ساماندهی می‌شوند
۲. شماره تلفنی که به این گوشی پیام داده بود یک شماره خارجیست.
۳. تامین مالی اغتشاشگران از طریق ارزهای دیجیتال و در لحظه انجام میگیرد
۴. اغتشاشگران موظف هستند در ازای مبلغ های مختلف (بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلار در روز) در هر محلی که دستور داده میشود حضور پیدا کنند و برنامه مورد نظر را اجرا کنند.
۴. اغتشاشگران (سطح شهر تهران) از یک یا چند مدیر میدانی متمرکز دستور می‌گیرند
۵. کسبه بازارهای مختلف به شدت از طرف این تیمهای خرابکاری تحت فشار هستند.
۷. سرعت عمل و جابجایی سریع علیرغم تعداد کم اغتشاشگران باعث میشود یک تیم چهار نفره در یک روز چند عملیات در نقاط مختلف شهر تهران انجام دهد.
۸. خیلی از افرادی که به عنوان گزارشگر مردمی به شبکه‌های معاند فیلم ارسال میکنند همین تیمهای عملیاتی هستند!
اقدامات تحوشگران در سه روز گذشته چند شهید بر جا گذاشته است؟
▪️ ایذه خوزستان: ۷ شهید
▪️ بوکان آذربایجان غربی: ۳ شهید
▪️ مشهد: ۳ شهید
▪️ اصفهان: ۳ شهید
▪️ سنندج کردستان: ۲ شهید
▪️ سراوان سیستان‌وبلوچستان: ۲ شهید
▪️ قروه کردستان: یک شهید
▪️ شیراز فارس: یک شهید
در یک نبرد نظامی مستقیم با ایران، چند موشک باید شلیک می کردند تا چنین خسارتی تحمیل کنند؟
این تروریسم شهری است...
میدانند نبرد رو در رو با ایران ممکن نیست، دارند روی پروژه ی "تروریسم شهری" کار میکنند.
روی چه کسانی برای این ماجرا حساب کرده اند؟
مقایسه رسانه ای ماجرای آرتین و کیان را نیز بخوانید:
کاربری چنین نوشت:میزان مانور رسانه‌ای و روایت پردازی که کانال‌های اصلی بیگانه روی شهادت کیان داشتند قدری برام عجیب بود. به نظرم اومد حجم پیام‌هایی هایی که از این کانال‌ها درمورد ظلمی که به کیان پیر فلک (ماجرای ایذه) و آرتین سرایداران (ماجرای شاهچراغ) شد را مقایسه کنم (محدوده شمارش پیام برای آرتین از ۴ آبان تا ۲۷ آبان، برای کیان از نیمه شب ۲۶ آبان تا نیمه شب ۲۷ آبان):
کانال شبکه بی بی سی فارسی:
کیان: ۶
آرتین: ۰
کانال شبکه ایران اینترنشنال:
کیان: ۱۱
آرتین: ۱
کانال شبکه من و تو:
کیان: ۴
آرتین: ۰
کانال وحیدآنلاین:
کیان: ۱۰
آرتین: ۰
کانال شبکه صدای آمریکا:
کیان:‌ ۴
آرتین: ۰
کانال باشگاه توانا:
کیان: ۱۱
آرتین:۰
یک بار پدر مهسا امینی با دروغ آشکار و انکار سابقه بیماری دخترش باعث شد صدها نفر آسیب ببینند، حالا گویا مادر کیان هم بابت مشکل قبلی با حکومت، قرار است همان مسیر تهمت زنی کور و نا آگاهانه را تکرار کند.

برچسب ها :
روزنامه سراج/کودک کشی با حمله تروریستی شبیه داعشیان!/شیر بچه های بی سلاح و کفتارهای مسلح اغتشاشات خبر سراج