نسخه PDF
آرشیو روزنامه

اخبار
شناسه خبر : 13829, منتشر شده در مورخ : ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

تنها روزنامه منطقه کاشان مایه مباهات و افتخارمان است

تنها روزنامه منطقه کاشان مایه مباهات و افتخارمان است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان روزنامه سراسری سراج را مایه افتخار منطقه دانست.

به گزارش خبرنگار سراج، میثم نمکی در حاشیه تجلیل از خبرنگاران روزنامه سراسری سراج، با اشاره به دشواری کار خبر اظهار کرد: مایه مباهات است که روزنامه سراج با تمام مشکلات اقتصادی و سخت افزاری بدون وقفه به کار خود ادامه داد.
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان افزود: در شرایط سخت اقتصادی که بزرگترین مراکز خبری در انتشار روزنامه به تنگنا افتادن و گاها به تعطیلی کشید، روزنامه سراج همچنان استوار با تیترهای جذاب خبری استوار به راه خود ادامه می دهد.
 
وی با اشاره به محدودیت های نیروی انسانی و منابع مالی روزنامه سراج و موسسه راه روشن گفت: این مرکز فعل خواستن را به توانستن تبدیل کرد و در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه گامهای اثر بخشی برداشته که قابل تحسین است. 
 
به گفته وی که خود از پیشکسوتان عرصه خبر و روزنامه نگاری است تفکر بزرگ و ایده پردازی که پشت تیترهای پر محتوا و اثر گذار این روزنامه نهفته است ستودنی و قابل تجلیل است.
 
این مقام مسئول از صنایع منطقه خواست تا با توجه به نیاز اطلاع رسانی و آموزش حوزه صنعت به تعاملات سازنده با این روزنامه پرداخته و ضمن ارتقا سطح کیفی خود حمایت مادی و معنوی خود را از تنها روزنامه منطقه فرهنگی نشان دهند و به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده به ارتقا فرهنگ منطقه بپردازند.
 
وی همچنین در بخش دیگر از سخنان خود از مسئولان و خبرنگاران روزنامه سراج خواست تا از فرصت به عمل آمده در منطقه و تاسیس انجمن روابط عمومی های کشور حمایت کرده و با نگاه حرفه ای در سطح آموزش این انجمن بکوشند.
 
نمکی تعاملات سازنده بین رسانه و روابط عمومی را در راستای خروج از تنگناهای اداری و تثبیت چارت سازمانی روابط عمومی لازم و ضروری دانست و گفت: این دو رکن اجتماعی می توانند در تقویت و ارتقا فرهنگ جامعه مؤثر واقع شوند.
 
 
انجمن روابط عمومی های کشور با هدف تعاملات سازنده با رسانه و گفت و گو محور، در کاشان تاسیس شد
 
عباسعلی کحال نیز اظهار کرد: تاسیس انجمن روابط عمومی ها با هدف افزایش سطح تعاملات شهرستان و منطقه در دی ماه ۱۴۰۰ و با عنوان دهمین استان کشور در کاشان بنا نهاده شد.
 
مدیر انجمن روابط عمومی ها گفت: این انجمن نخستین نهاد مدنی در کشور است که قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد و اعضای آن را افراد متخصص از دانشگاهای معتبر کشور تشکیل می دهند.
 
وی با اشاره به هدف این نهاد تصریح کرد: انجمن روابط عمومی ها با هدف ارتقا سطح آموزش مدیران برای شناخت جایگاه روابط عمومی و افزایش سطح علمی روابط عمومی ها در کاشان تاسیس شد.
 
 
به گزارش خبرنگار سراج؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد به همراه روابط عمومی این اداره و مدیر انجمن روابط عمومی های کاشان روز چهارشنبه برای پاسداشت روز خبرنگار به دفتر روزنامه سراج آمدند و از خبرنگاران این روزنامه تجلیل و قدردانی کردند./فاطمه بصیرتی 

برچسب ها :
میثم نمکی ارشاد کاشان روزنامه سراسری سراج خبرنگاران