نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 13738, منتشر شده در مورخ : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد؛

آماده‌باش عوامل راهداری استان سمنان در تعطیلات پیش رو

آماده‌باش عوامل راهداری استان سمنان در تعطیلات پیش رو

سراج سمنان/مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: در تعطیلات پیش رو گشت‌های ویژه راهداری و ترابری با هدف نظارت بیشتر بر حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با حداکثر ظرفیت خود فعال شد.

به گزارش خبرنگار سراج در استان سمنان، احسان منصور کیایی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو تمامی عوامل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با حداکثر توان و تجهیزات برای ارائه خدمات به مترددین و برقراری سفری ایمن برای کاربران جاده‌ای فعال خواهند بود.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اهمیت ایمنی تردد در تعطیلات محرم از توجه ویژه به ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد و گفت: تجهیزات ایمنی خودرو، اسناد و مدارک راننده و ناوگان و سلامت فنی آن با نظارت گشت‌های اداره کل در محل پاسگاه‌های پلیس‌راه با مشارکت نیروهای خدویم پلیس‌راه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: گشت‌های ثابت، سیار و نامحسوس با هدف خدمات‌رسانی به مسافران و کاربران جاده‌ای در محورهای استان مستقر خواهند شد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با همکاری مأموران خدویم پلیس‌راه، متخلفین کنترل و اعمال قانون خواهند شد.
منصور کیایی با اشاره به پایش مستمر محورها تصریح نمود: رصد و مدیریت محورها توسط مرکز مدیریت راهه‌ای استان به‌صورت لحظه‌ای و شبانه‌روزی انجام و در صورت مشاهده هرگونه ترافیک یا حادثه، علل با حضور تیم کارشناسی ستاد بررسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع خواهد شد.
وی افزود: با توجه به پیش‌بینی وضعیت هوا و بارندگی در این ایام راهداران به همراه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین با حداکثر ظرفیت عملیات راهداری را برعهده دارند و آماده‌باش کامل هستند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان تأکید کرد: پیش‌بینی بارش‌ها و ترافیک ترددها، اعلام هشدارها و اخطاریه‌های هواشناسی و فهرست راهه‌ای مسدود شده بخشی از خدماتی است که مسافرین و کاربران جاده‌ای می‌توانند برای آن از مرکز مدیریت راه‌ها استفاده کنند لذا برای انجام سفری بی‌خطر از عموم مردم درخواست داریم تا با نصب اپلیکیشن ۱۴۱ و یا شماره‌گیری آن از این خدمات بهره‌مند شوند.
 

برچسب ها :
تردد حمل و نقل سمنان