نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 29, منتشر شده در مورخ : ۱۵ تیر ۱۳۹۹

توهین به سیادت ممنوع

توهین به سیادت ممنوع

سراج:اقدام اخیر روزنامه ای در اهانت به نماد سیادت و حاکمیت علمی و معنوی و تقوا حضرت آیت الله العظمی سیستانی محکوم است

مدیر مسئول
سید حسین ساداتی نژاد نوشت:
اقدام توهین آمیزی روزنامه الشرق الاوسط علیه بلند مرتبه ترین مقام مذهبی عراق، حضرت آیت الله العظمی سیستانی محکوم است. این حرکت اهانت آمیزموجب عصبانیت مردم ایران نیز شد چرا که علمیت و تقوای این مرجع عالی قدر فرامرزی است و ایشان سنبل حاکمیت و سیادت است.
فراموش نمی کنیم زمانی که عراق مورد هجوم تکفیری های داعش قرارگرفت او بود که با فتاوای اجتهادی و جهادی خود توانست این کشور را ازشرارت و تجزیه طلبی حفظ کند و وحدت ملی را به نمایش بگذارد.  این موضع گیری و نقش آفرینی مقتدرانه سبب شد تا رسانه های صعودی برای ترور شخصیت این عالم دینی دست به تخریب و توهین با نوشتن تحلیل و کشیدن  کاریکاتور بر علیه شخصیت و جایگاه این مرجع دینی بزنند.
در کشورهای مختلف عربی و در شبکه های مختلف اجتماعی هشتک های برای حمایت از مقام مرجعیت به راه افتاده که این نشان دهنده محبوبیت آیت الله سیستانی در بین جوامع اسلامی است با این مضمون که او نماد سیادت است و اختلاف افکنی ها هیچگاه نتوانسته مردم را از مرجیعت دینی جدا کند.

برچسب ها :
مدیر مسئول سید حسین ساداتی نژاد نوشت: اقدام توهین آمیزی روزنامه الشرق الاوسط علیه بلند مرتبه ترین مقام مذهبی عراق، حضرت آیت الله العظمی سیستانی محکوم است. این حرکت اهانت آمیزموجب عصبانیت مردم ایران نیز شد چرا که علمیت و تقوای این مرجع عالی قدر فرامرزی است و ایشان سنبل حاکمیت و سیادت است. فراموش نمی کنیم زمانی که عراق مورد هجوم تکفیری های داعش قرارگرفت او بود که با فتاوای اجتهادی و جهادی خود توانست این کشور را ازشرارت و تجزیه طلبی حفظ کند و وحدت ملی را به نمایش بگذارد. این موضع گیری و نقش آفرینی مقتدرانه سبب شد تا رسانه های صعودی برای ترور شخصیت این عالم دینی دست به تخریب و توهین با نوشتن تحلیل و کشیدن کاریکاتور بر علیه شخصیت و جایگاه این مرجع دینی بزنند. در کشورهای مختلف عربی و در شبکه های مختلف اجتماعی هشتک های برای حمایت از مقام مرجعیت به راه افتاده که این نشان دهنده محبوبیت آیت الله سیستانی در بین جوامع اسلامی است با این مضمون که او نماد سیادت است و اختلاف افکنی ها هیچگاه نتوانسته مردم را از مرجیعت دینی جدا کند.