نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 28, منتشر شده در مورخ : ۱۳ تیر ۱۳۹۹

سراجیان استان های کشور در کنار هم

سراجیان استان های کشور در کنار هم

برگزاری نخستین همایش مدیران دفاتر استانی روزنامه  سراج

اولین نشست هم اندیشی مدیران دفاتر استانی
در آستانه میلاد امام رضا(ع) اولین نشست هم اندیشی مدیران دفاتر استانی روزنامه سراج با حضور نماینده مردم و مدیر مسئول،سر دبیر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،نمایندگان استان ها و سایر مسئولین و خبرنگاران در موسسه فرهنگی راه روشن برگزار شد
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی :
رسانه ماذنه جامعه است
دکتر جواد دهقانی نوشت:پنجشنبه، کاشان،بلوار شهید باهنر،دفتر روزنامه سراسری صبح ایران ( سراج) « وعده گاه مدیران و سرپرستان دفاتر استانی برای ایجاد همگرایی جهت ارتقای روزنامه بود.
در این شرایط کرونایی دنیا گردهمایی خبرگان عرصه رسانه کشور  در نوع خود بی نظیر بود، عاشقان آمدند تا پس از 402 شماره  روزنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی  و در نهمین سال تاسیس با یکدیگر عهد کنند که با هم طرحی نو دراندازند و با همتی جهادی و انقلابی «سراج»  را به سوی قله افتخار سوق دهند.
در اوج مشغله شهری، استانی و ملی نماینده مردم شریف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و همزمان با سفر ارزشمند صالحی نیا معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت  حقیقتا فرصت گذاری ایشان جای ستایش فراوان دارد و این خود اهمیت رسانه است.
دکتر سید جواد ساداتی نژاد آمد و چون همیشه با سخنان کوتاه و پرمغز خود رسالت رسانه تراز دارالمومنین  را ترسیم کرد.
او گفت : رسانه ماذنه است،. این خود بس است که حقیر با چندین سال سابقه روزنامه نگاری این وصف را دوجا شنیدم یکی شهید مظلوم دکتر بهشتی با تمجید از نقش دانشجو، ایشان را چون «موذنان» جامعه دانستند و یکی هم اینجا.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی افزود : اگر رسانه و خبرنگار به عنوان «ناظر آگاه «به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نکند بی گمان سر آغاز مشکلات و فساد در کشور است.
سید جواد ساداتی نژاد با سپاس از حضور و تشکیل این نشست هم اندیشی آن را یک اقدام مبارک توصیف کرد و گفت :
اگر رسانه با نماینده هر دو که به نوعی نمایندگی مردم از جایگاه قانونی عهده دار هستند همتی انقلابی و جهادی پیشه کنند و بی غرض سیاسی و.. به دنبال حقوق مردم باشند اتفاقات نیکویی شکل خواهد گرفت.
دکتر ساداتی نژاد درادامه حکم مسولیت جواد دهقانی مدیر اجرایی روزنامه سراج را اهدا کرد و ابراز امیدواری کرد با حضور نخبگان در فضای سراج این روزنامه به خصوص در اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص  سبک زندگ پایه گذار و مروج عقلانیت باشد
وی به خواست صاحبان رسانه، عکسی به یادگار در جمع مدیران استانی گرفت و با خداحافظی رفت.
پیش از آن این آیین و نشست با تلاوت زیبای قرآن سید فاطمی خواه آغاز شده بود و...
سایر رخدادهای این نشست تخصصی را بخوانید و ببینید.

 

برچسب ها :
روزنامه سراج دفاتر استانی روزنامه سراج هم اندیشی مدیران روزنامه سراج