نسخه PDF
آرشیو روزنامه

اخبار
شناسه خبر : 15938, منتشر شده در مورخ : ۱۶ آذر ۱۴۰۱

گزارش:

اصحاب رسانه ها بعنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم

اصحاب رسانه ها بعنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم

کارگاه سـواد رسانه ای در جنگ شناختی و ادراکی همراه با تجلیل از نخبگان و برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر

چند ماه است که  بسیج رسانه آران و بیدگل با تنوع بخشی در موضوعات مختلف رسانه ای به سمت یک روند رو به رشد در کیفی سازی رسانه در تراز انقلاب اسلامی با برگزاری کارگاه های رسانه ای به همراه تجلیل و تکریم از فعالین حوزه رسانه نوید دهنده یک حرکت فرخنده و خجسته در کرامت بخشیدن به حرفه خبرنگاری ، خبرنگار شده است که «اگر قبلا به هر دلیلی خبرنگاران در روز خبرنگار صرفا  مورد توجه قرار می گرفتند ولی جلسات و نشست های بسیج رسانه در این چند وقت اخیر نشان داده است که رویکرد آنان حاکی از تکریم و احترام و مورد اهمیت قرار دادن این قشر بوده و مشخص است که نوع سیاست گذاری بسیج و مجموعه رسانه ای آنان به این مسئله معطوف شده است که تلاش شود فعالین رسانه ای دائما در متن تحولات برای ارائه گزارش و انتقال پیام و اطلاع رسانی برای تنویر هر چه بیشتر افکار عمومی قرار گرفته باشند.
طبیعتا نگه داشتن این قشر  در متن  مستلزم نگریستن صحیح به منابعی از فرصت‌ها و قابلیت ها می باشد که هنر بسیج و مجموعه رسانه ای این نهاد خدمتگذار این بوده است که‌ در طول مدت چند ماه اخیر یک هم افزایی و وحدت رویه در اصل اطلاع رسانی و اشتیاق برای فعالیت هرچه بیشتر خبرنگاران برای انجام رساندن رسالت واقعی خبرنگاری را به وجود آورند.
بدون شک اصحاب رسانه ها بعنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم همواره در جامعه از جایگاه ویژه ای برخورداند.که با امید آفرینی و ایجاد محتوای مفید با فرهنگ سازی مناسب می توانند بخش بسیار زیادی از مشکلات مردم را از پیش پای آنان بردارند بر همین اساس است که نگاه بسیج همچون همیشه و در ادامه خدمتگذاری های خود به این مسئله معطوف است که چون رسانه متعهد می تواند مرز بندی حق و باطل را به افکار عمومی درست معرفی نماید پس این قشر بعنوان دیده بانان جامعه از اهمیت زیادی برخوردارند.







نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر شهرستان آران و بیدگل با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، آیین اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر شهرستان آران و بیدگل در سالن چهارم دی فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد.
 در این مراسم که با حضور دکتر سعید امیر کاوه عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیمای قم، محسن صانعی شهردار، حسین ناظمی رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل و جمعی از مسئولان محلی و مدیران روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد، برگزیدگان جشنواره در بخش های مختلف معرفی و تجلیل شدند.
 بر اساس رای داوران این جشنواره، «امیرحسین اکبری نژاد» از رسانه «اهل حسین آبادم» در بخش ساخت کلیپ رتبه برتر را به خود اختصاص داد و  «روح اله باقری» خبرنگار «خبرگزاری شبستان» در بخش بیشترین کارکرد انتشار اخبار کمّی و کیفی موفق به کسب رتبه برتر شد.
 همچنین در بخش ساخت کلیپ های محتوایی در فضای مجازی «سید شهاب مرتضوی» فعال فضای مجازی عنوان برتر را به خود اختصاص داد و «مجید صباغیان» خبرنگار صدا و سیما به عنوان خبرنگار برتر در حوزه گزارش تصویری خبری انتخاب و معرفی شد.
 نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای «ابوذر» شهرستان آران و بیدگل با مشارکت شهرداری، کانون بسیج رسانه، روابط عمومی و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در آبان ماه جاری برگزار شد.

برچسب ها :
اصحاب رسانه ها بعنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم