نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 15918, منتشر شده در مورخ : ۳۰ آبان ۱۴۰۱

گزارش

52 میلیارد تومان هزینه زیرسازی و آسفالت

52 میلیارد تومان هزینه زیرسازی و آسفالت

شهردار منطقه ۴ خبر داد اجرای پروژه راهسازی حدفاصل بلوار شهیدان عباس‌زاده تا بلوار باقرالعلوم(ع) ▫️شهردار منطقه ۴: از اجرای پروژه راهسازی بلوار شهیدان عباس‌زاده تا بلوار باقرالعلوم(ع) خبر داد و گفت: این پروژه در دو مسیر رفت و برگشت هر کدام به طول پنج کیلومتر اجرا می‌شود. ▫️محسن حیدری، با اشاره به مساحت 200 هزار متر مربعی پروژه بیان کرد: آزادسازی، خاک‌برداری، زیرسازی و آسفالت، جدول‌‌گذاری، فضای سبز، روشنایی، دیوارچینی رودخانه و..از جمله اقدامات این پروژه محسوب می‌شود. ▫️وی خاطرنشان کرد : علاوه بر 52 میلیارد تومان هزینه زیرسازی و آسفالت، 12 میلیارد تومان به منظور اجرای فضای سبز و روشنایی،6 میلیارد تومان برای خاک‌برداری، 3.5 میلیارد تومان برای جدول‌گذاری و...اعتبار اختصاص یافته است.

شهردار منطقه ۴ خبر داد
 اجرای پروژه راهسازی حدفاصل بلوار شهیدان عباس‌زاده تا بلوار باقرالعلوم(ع)

▫️شهردار منطقه ۴: از اجرای پروژه راهسازی بلوار شهیدان عباس‌زاده تا بلوار باقرالعلوم(ع) خبر داد و گفت: این پروژه در دو مسیر رفت و برگشت هر کدام به طول پنج کیلومتر اجرا می‌شود.

▫️محسن حیدری، با اشاره به مساحت 200 هزار متر مربعی پروژه بیان کرد: آزادسازی، خاک‌برداری، زیرسازی و آسفالت، جدول‌‌گذاری، فضای سبز، روشنایی، دیوارچینی رودخانه و..از جمله اقدامات این پروژه محسوب می‌شود.

▫️وی خاطرنشان کرد : علاوه بر 52 میلیارد تومان هزینه زیرسازی و آسفالت، 12 میلیارد تومان به منظور اجرای فضای سبز و روشنایی،6 میلیارد تومان برای خاک‌برداری، 3.5 میلیارد تومان برای جدول‌گذاری و...اعتبار اختصاص یافته است.

▫️شهردار منطقه ۴، با اشاره به وجود تمهیدات ایمنی برای رودخانه حیدر در این پروژه، از انجام عملیات دیوارچینی رودخانه به طول 10 کیلومتر و ارتفاع 5 متر به این منظور خبر داد.

خبرنگار : راستی

برچسب ها :
کاشان خبر شهرداری