نسخه PDF
آرشیو روزنامه

اخبار
شناسه خبر : 13764, منتشر شده در مورخ : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

شهردار شهرکرد انتخاب شد

شهردار شهرکرد انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی که عصر امروز با موضوع انتخاب شهردار شهرکرد در شورای اسلامی این شهر تشکیل شد «محمدحسین واحدیان» با اکثریت آراء به عنوان شهردار انتخاب شد.

مصطفی حیدری از انتخاب شهردار شهرکرد خبر داد و گفت: در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد که عصر امروز با موضوع انتخاب شهردار شهرکرد در شورای اسلامی این شهر تشکیل شد «محمدحسین واحدیان» از شهرکاشان با اکثریت آراء به عنوان شهردار انتخاب شد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: ۱۰ روز پیش اعلام شد که نامزدهای جدید برای منصب شهرداری رزومه‌های خود را به شورای شهر ارسال کنند که ۱۰ رزومه به دست ما رسید و از این ۱۰ رزومه به ۲ نفر و در نهایت به انتخاب یک نفر رسیدیم.

حیدری با بیان اینکه واحدیان متولد سال ۶۴ است افزود: تحصیلات وی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه کاشان، کارشناسی ارشد MBA گرایش مدیر استراتژیک شهری از دانشگاه تهران و کارشناسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسالمی واحد کاشان است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در خصوص اهم مسئولیت‌های شهردار شهرکرد اظهار داشت: واحدیان مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان، شهردار منطقه یک ویژه تاریخی فرهنگی شهر کاشان، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری و... را در کارنامه خود دارد.

وی در پایان گفت: مشخصات شخص انتخاب شده از سمت شورا به وزارتخانه و شورای تطبیق ارسال می‌شود تا مراحل قانونی خود را طی کند و به محض اعلام نتیجه شهردار فعالیت خود را در شهر آغاز می‌کند.

برچسب ها :
شهرداری شهرکرد واحدیان