نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 13728, منتشر شده در مورخ : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

دعوت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان جهت اعطای نذورات مردمی برای تکمیل بیمارستان بقیه الله (عج) کاشان

دعوت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان جهت اعطای نذورات مردمی برای تکمیل بیمارستان بقیه الله (عج) کاشان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از مردم و هیئات مذهبی جهت اعطای مبلغ نذورات خود برای تکمیل ساختمان بیمارستان 350 تختخوابی بقیه الله الاعظم (عج) کاشان دعوت کرد.

دکتر کورش ساکی در نشستی که با رئیس هیات حسینی نخل کاشان برگزار شد، ضمن تقدیر از مشارکت خیرین هیئات مذهبی در ارتقاء سلامت جامعه به ویژه در ایام همه گیری کرونا گفت: بیمارستان 350 تختخوابی بقیه الله الاعظم (عج) کاشان یکی از پروژه های عظیم دانشگاه و بزرگترین بیمارستان جدیدالاحداث در منطقه می باشد که تاکنون 23 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیازمند مشارکت، همدلــی و همراهــی همگانی مردم و خیرین می باشد.
وی، با اشاره به اینکه این بیمارستان پس از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی بزرگترین مرکز درمانی منطقه است، افزود: مساحت پروژه بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) 40 هزار متر مربع می باشد که انشاالله این بیمارستان، نیازهای آموزشی و درمانی منطقه و شهرهای مجاور را هم برطرف خواهد نمود.
دکتر ساکی، با بیان اینکه بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) با واقع شدن در ضلع جنوبی منطقه کاشان بلوار امام رضا (ع) و مجاورت با آزادراه شمال جنوب کشور تصریح کرد: به لحاظ پدافند غیر عامل باید در ضلع مقابل بیمارستان شهید دکتر بهشتی، بیمارستان جایگزینی را داشته باشیم که هر زمان حادثه ناخوشایندی رخ دهد بتوانند این دو بیمارستان درکنار یکدیگر، به مردم خدمت کنند و رفع کننده نیازهای سلامت منطقه و زمینه ساز ارتقای خدمات درمانی برای رفاه حال مردم و مراجعین باشد.
لازم به ذکر است: مردم خیر می توانند نذورات خود را از طریق مبادی ذیل به حساب دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای مشارکت در ساخت بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) واریز کنند 
شماره حساب:61195753  نزد بانک رفاه شعبه مرکزی کاشان
شماره شبا: IR020130100000000061195753 
شماره کارت:5894637000107109

برچسب ها :
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان