نسخه PDF
آرشیو روزنامه

اخبار
شناسه خبر : 12647, منتشر شده در مورخ : ۴ تیر ۱۴۰۱

مسافران مسموم شده اتوبوس اتوبان قم_کاشان با حال مساعد از بیمارستان شهید بهشتی کاشان مرخص شدند

مسافران مسموم شده اتوبوس اتوبان قم_کاشان با حال مساعد از بیمارستان شهید بهشتی کاشان مرخص شدند

رییس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان، از ترخیص ۱۶ مسافر مسموم شده یک اتوبوس خانوادگی با حال عمومی مساعد از این مرکز خبر داد.

دکتر ابوالفضل شجاعی در این خصوص اظهار داشت: ساعت ۱۷ روز ۳ تیرماه سال جاری، تعدادی از مسافران یک دستگاه اتوبوس که در مسیر اتوبان قم_کاشان دچار مسمومیت غذایی با علائم گوارشی شامل تهوع، اسهال و استفراغ شده بودند، توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده بود، برای انجام اقدامات درمانی به این مرکز منتقل شدند.
وی، با بیان اینکه بیماران در این حادثه، حداقل شش و حداکثر ۵۰ سال سن داشتند، افزود: با آمادگی کادر درمانی بیمارستان برای چنین حوادث احتمالی ، بلافاصله اقدامات تشخیصی و درمانی، برای این بیماران انجام شد.
دکتر شجاعی تصریح کرد: کادر پزشکی و پرستاری بخش اورژانس توانستند با انجام اقدامات فوری و لازم شرایط بهبودی این مسافران را تسریع بخشند و پس از چند ساعت انجام اقدامات درمانی ، ۱۶ بیمار بستری شده با حال عمومی مساعد ترخیص شدند.
وی ادامه داد: با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش مسافرت و احتمال مسمومیت های غذایی ، مسافران نکات بهداشتی و لازم را رعایت کنند تا سفر بی خطری را سپری نمایند.

برچسب ها :
مسموم بیمارستان شهید بهشتی