نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 11500, منتشر شده در مورخ : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

گزارش:

رضا مظلومی رئیس جهاد کشاورزی:احتکار خانگی مواد مصرفی اصلاً نیازی نیست/ گروه‌های توزیعی،نظارتی و تأمینی در جهاد کشاورزی مستقرهستند

رضا مظلومی رئیس جهاد کشاورزی:احتکار خانگی مواد مصرفی اصلاً نیازی نیست/ گروه‌های توزیعی،نظارتی و تأمینی در جهاد کشاورزی مستقرهستند

دیگر دست دلال‌ها قطع‌شده است و مستقیم مردم می‌توانند به یارانه‌ای که در اختیار آن‌ها است اقلام موردنظر خورد را که باقیمت مصوب جدید به دست مصرف کنند می‌رسد خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار ما،مردم چشم بینای جهاد کشاورزی هستند و هرکجا مشاهده شد تخلفی صورت گرفته است به گشت‌های نظارتی ما اطلاع دهند.



رئیس جهاد کشاورزی کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: احتکار خانگی هیچ ضرورتی ندارد و بازار تأمین است، هر واحد صنفی نیاز به تخم‌مرغ، روغن، آرد و شیر دارد فقط کافی است که به اتحادیه خود مراجعه کند یا اینکه مجموعه جهاد کشاورزی را مطلع سازد تا به‌فوریت اقلامی که نیاز دارد در اختیار او قرار گیرد.
وی ادامه داد: مردم چشم بینای جهاد کشاورزی هستند و هرکجا مشاهده شد تخلفی صورت گرفته است به گشت‌های نظارتی ما اطلاع بدهند.
رضا مظلومی با اشاره به این‌که گروه‌های توزیعی و نظارتی و تأمینی در جهاد کشاورزی مستقر هستند گفت: اتفاقی جهاد گونه صورت گرفت و بازار تأمین است اما برخی با ارسال فیلم‌ها و خبرهای توزیع کالاهای صفی از سال‌های گذشته و دولت قبل سعی در ایجاد التهاب در بازار دارند.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کاشان اظهار داشت: برخی که سود تضمینی آن‌ها حذف شد و دیگر یارانه و ارز ترجیحی نمی‌گیرند و قرار شد که یارانه مستقیم به مردم داده شود می‌خواهند بازار را ملتهب جلوه بدهند که مردم با هوشیاری متوجه التهاب کاذب شده‌اند.
مظلومی تأکید کرد: پایداری امنیت غذایی برای مردم اولویت ما و همه مجموعه جهاد کشاورزی است و گشت‌های نظارتی مشغول نظارت بر بازار هستند.
وی بیان داشت: دیگر دست دلال‌ها قطع‌شده است و مستقیم مردم می‌توانند به یارانه‌ای که در اختیار آن‌ها است اقلام موردنظر خورد را که باقیمت مصوب جدید به دست مصرف کننده می‌رسد خریداری کنند.
وی در پایان گفت فردا جمعه و امشب کشتارگاه‌ها مشغول به کار هستند تا مردم هیچ کمبودی حتی در عرضه مرغ احساس نکنند.





 

برچسب ها :
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کاشان ا رضا مظلومی کاشان یارانه‌ای