printlogo


کلنگ بزرکترین خانه تکواندو استان درشهرستان کاشان به زمین خورد

مدیر کل ورزش و جوانان  استان اصفهان گفت: پس از سالها انتظار و اعلام آمادگی خیر ورزشکار عزیز قنواتی خوشبختانه امروز جمعه ۱۴ بهمن به دست نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان و مسئولین شهرستان و استان و جامعه تکواندو شهرستان به زمین خورد تا این آرزوی دیرین ورزشکاران تکواندو شهرستان برآورده گردد.
  جواد محمدی افزود: خانه تکواندو شهرستان کاشان در منطقه فاز یک ناجی آباد کاشان در زمینی با کاربری ورزشی به متراژ ۶۷۰۰ متر مربع و اختصاصی خانه تکواندو به متراژ ۲۸۰۰ متر مربع با برآورد ۱۰۰ میلیارد ریال با زمان پیش بینی شده یک سال به دست خیر ورزشکار دکتر عزیز قنواتی احداث می گردد.  
شایان ذکر است خانه تکواندو کاشان با ظرفیت ۴ تخته تشک شیاپ چانگ در قالب یک باب سالن ،ساختمان اداری و سوئیت ویژه داوران و مربیان قابلیت برگزاری مسابقات کشوری را نیز دارا خواهد بود.  
  هیئت تکواندو شهرستان کاشان دارای ۴۴ باشگاه ورزشی تحت پوشش که از این تعداد ۲۴ باشگاه ویژه آقایان و ۲۰ باشگاه ویژه بانوان می باشد که بالغ بر ۲۰۷۰ ورزشکار در رده های سنی مختلف در حال آموزش میباشد .
پیروزی در میادین ورزشی نیازمند روحیه پهلوانی ورزشکاران است
نماینده ولی‌فقیه در  منطقه و امام جمعه کاشان گفت: ورزشکاری که روحیه "دینی" و "پهلوانی" داشته باشد در تمام میدان‌ها پیروز است.
حجت الاسلام ولمسلمین  سید سعید حسینی خاطرنشان کرد: ورزشکار موفق کسی است که هم از نظر جسمی محکم و استوار باشد و هم از نظر روحی اراده قوی داشته تا بر هوای نفس خود غلبه کند.
وی خاطرنشان کرد: قوت بدنی و توانمندی روحی هر دو در کنار هم و با هم می‌توانند انسان کامل و موفقی را تربیت کنند. ما موجودی هستیم که باید روح و جسم سالم داشته باشیم، جسم مرکب و روح راکب است. بنابراین اگر این مرکب سالم باشد راکب به سلامت به مقصد می‌رسد.
نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با اشاره به حرکات ارزشمن ورزشکاران در عدم مواجهه با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی گفت: باید همه رشته‌های ورزشی٬ رنگ ارزشی بگیرند، ورزشکاران باید به نماز اول وقت و جماعت توجه بیشتری داشته باشند٬ زیرا این موارد بر زیبایی و ارزش کار ورزشکاران می‌افزاید.

ورزش جوانان را از تهدید های فضای مجازی مصون می دارد

دکتر عزیز قنواتی در حاشیه افتتاح خانه تکواندو کاشان، با بیان اینکه  هم اکنون ۲۷۰۰ تکواندو کار سازمان یافته در کاشان وجود دارد اظهار کرد: امید است با حمایت مسئولان این رقم تا پایان سال ۱۴۰۲ به دو برابر افزایش یابد.

وی خواستار همکاری بیشتر مسئولان منطقه در امر  ورزش  شد و افزود: چنانچه ما بتوانیم جوانان و نوجوانان را به سوی ورزش سوق دهیم از تهدیدات فضای مجازی مصون مانده و به آسیب‌های اجتماعی کمتر دچار می شوند.

این خیر ارجمند از نیکوکاران خواست تا با ساخت خانه های ورزشی در سالم زندگی کردن جوانان و سلامت جامعه نقش بزرگی ایفا کنند و به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند.

آدرس مطلب http://serajonline.com/newspaper/page/1112/1/11380/0