printlogo


سخن امروز:
دغدغه برخی سلبریتی‌ها
پس از درگذشت مهسا امینی سر و کله علی کریمی دوباره در فضای مجازی پیدا شد و رسما به عنوان یکی از لیدرهای آشوب و اغتشاش نقش آفرینی کرد

چندی پیش بود که علی کریمی با یک پست در اینستاگرام جنجالی در فضای مجازی به راه انداخت که کنایه‌ای به نذری دادن در ایام محرم بود. خیلی‌ها جواب او را دادند و به نوعی جوی بر علیه او شکل گرفت تا اینکه یکی از سخنران‌های مذهبی به شدت به او توپید و او را "بی‌شرف" و "الدنگ" خطاب کرد.همین مسئله تقریبا ورق را به نفع علی کریمی برگرداند و برخی از هم مسلک‌ها و هم پیالگی‌های او به دفاع از او پرداختند. این قضیه  گذشت تا اینکه بالاخره کریمی در پستی دیگر به نوعی از گفته اولش برگشت و ازاین بابت معذرت خواهی کرد .

اما پس از درگذشت مهسا امینی سر و کله علی کریمی دوباره در فضای مجازی پیدا شد و رسما به عنوان یکی از لیدرهای آشوب و اغتشاش نقش آفرینی کرد. او عملا در آتش آشوب دمید و برخی از اغتشاشات با تحریک او صورت گرفت . علی کریمی با این کار در واقع  باطن  خود را رو کرد و نشان داد که خطابات آن سخنران بی‌جا هم نبوده است. مانند دفعه قبل باز هم عده‌ای به حمایت از او پرداختند که آن‌ها نیز با دفاع خود در جرم کریمی شریک هستند و باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگوی ظلم‌هایی که شد و خون‌هایی که ریخته شد باشند.  

این جماعت وقتی تا این حد نقش اپوزوسیون را بازی می‌کنند، غالبا مشکل‌شان گرفتن اقامت کانادا و آمریکا و ... هست و تا هنگامی که اقامت بگیرند مشغول لجن پراکنی هستند. زمانی هم که اقامت‌شان قطعی ‌شد معمولا ساکت می‌شوند و دیگر در فضای مجازی پیدایشان نمی‌شود و یا حداقل مثل گذشته حضور ندارند. یکی از نمونه‌های بارز، مهناز افشار بود که شاهد بودیم در سال‌های پیش یک پای تشویش اذهان عمومی و دروغ پراکنی در فضای مجازی بود ولی الان تقریبا خبری از او نیست. ظاهرا مشکل اقامتش درآلمان مرتفع شده و به قول معروف خرش از پل گذشته است! هر چند که که صفحه‌اش را به یک موسسه بهایی اجاره داده واز این جهت در جرایم آن‌ها شریک است ولی خودش  مثل سابق در فضای مجازی حضور ندارد.

به هر حال تجربه نشان داده که خیلی از این سلبریتی‌ها که با پول بیت‌المال و به واسطه توجهات همین مردم  به شهرت و اموال زیاد رسیده‌اند، ظرفیت این شهرت را نداشته‌اند و اینگونه ساز مخالف می‌زنند. این جماعت با نمک‌نشناسی و با به یدک کشیدن نام مردم رسما مواضعی می‌گیرند که بر علیه مردم تمام می‌شود. این‌ها در واقع سنگ خودشان را به سینه می‌زنند و برای رفاه و منافع آن چنانی به دنبال کوچ کردن از ایران و رفتن به آغوش دشمنان این سرزمین هستند. این مواضع ضد حکومتی هم که می‌گیرند بیشتر به خاطر این است که رضایت دولت‌های معاندی همچون کانادا و آمریکا را جلب کنند تا اقامت آن کشورها را بگیرند.

پایان


آدرس مطلب http://serajonline.com/newspaper/page/1043/8/11339/0