نسخه PDF
آرشیو روزنامه

اخبار
شناسه خبر : 676, منتشر شده در مورخ : ۸ آبان ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان:

انجام فعالیت های اجتماعی با محوریت مسجد سنت پیامبر اسلام (ص) بود

انجام فعالیت های اجتماعی با محوریت مسجد سنت پیامبر اسلام (ص) بود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: انجام فعالیت های اجتماعی با محوریت مسجد سنت پیامبر اکرم(ص) بود.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه چهارشنبه در دیدار با اعضای قرارگاه‌های اجتماعی و جهادی شهرستان کاشان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: ایشان ابتدا خود و سپس اطرافیان را ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرد و سپس از مردم نیز خواستند که این شیوه نامه‌ها را رعایت کنند.

وی با اشاره به توهین نشریات و مقامات غربی به پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد (ص) ابراز داشت: تأسف آور است جامعه‌ای که ادعای آزادی بیان و لزوم احترام به عقاید دیگران می‌کند این چنین در اهانت به عقاید و باورهای مسلمانان رفتار می‌کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه یکی از تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب در میدان مبارزه با کرونا انجام رزمایش کمک مومنانه بود، تصریح کرد: این موضوع سبب برکات فراوانی برای مردم و ایجاد یک نوع موج مردم دوستی بین همدیگر شد.

وی ضمن تشکر از کادر بهداشتی و درمانی کشور به ویژه شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با ستاد ملی مبارزه با کرونا ایشان تاکید زیادی بر فعالیت‌های محله محور داشتند که باید این موضوع مورد تاکید مسئولین باشد.

آیت الله سلیمانی قلب تپنده هر محله را مسجد دانست و بیان داشت: انجام فعالیت‌های اجتماعی با محوریت مسجد سنت پیامبر اکرم (ص) بود.

وی با اشاره به لزوم فعالیت‌های اجتماعی به صورت تیمی منسجم ادامه داد: برای این گونه اقدامات باید فرهنگسازی در بین مردم انجام شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه یکی از ارزش‌هایی که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد، جلوگیری از اسراف است، افزود: عمل به این ارزش‌ها زندگی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی است که بسیار مورد توجه رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مردم و مسئولین باید در کنار و همراه با هم در میدان مبارزه با کرونا اقدام کنند، گفت: استفاده از ظرفیت‌های محلات شهر و مردم بومی به همراه نخبگان و معتمدین هر مهر نقش غیرقابل انکاری در این موضوع دارد.

برچسب ها :
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان