نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 540, منتشر شده در مورخ : ۲۳ مهر ۱۳۹۹

دسترسی 83درصدی دانش آموزان به برنامه شاد

دسترسی 83درصدی دانش آموزان به برنامه شاد

براساس اعلام وزارتخانه، ۸۳ درصد دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی در استان برای روند تحصیلی خود از برنامه شاد استفاده می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: آن دسته از دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارد تعدادی در کلاس‌های حضوری (دانش آموزان روستایی)، تعدادی از آموزش‌های تلویزیونی و تعدادی نیز از درسنامه‌ها و محتوا‌های درسی تولید شده از سوی مدارس، استفاده می‌کنند.

صدیقه عبداللهی  افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان ابتدایی از گوشی همراه والدینشان استفاده می‌کنند لذا زمان آموزش آنان از طریق شبکه شاد با هماهنگی معلم و والدین انجام خواهد شد.

وی گفت: دانش‌آموزان مقطع متوسطه بدلیل اینکه اکثریت از گوشی و تب‌لت استفاده می‌کنند، بنابراین کلاس‌های آنلاین شان هر روز در زمان مشخصی برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با استفاده از پتانسیل معلمان دوره ابتدایی در سطح کشور اقدام به تولید محتوا‌های الکترونیک تمام دروس این دوره کرده و تمام این محتوا‌های تولیدی را در شبکه شاد نیز بارگذاری کرده است.

عبداللهی از تمام مناطق آموزشی استان خواست نسبت به اطلاع رسانی به معلمان، دانش آموزان و اولیا جهت بهره برداری از محتوا‌های آموزشی بارگذاری شده در شبکه شاد اقدام کنند.

استان کردستان بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

برچسب ها :
صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان برنامه شاد