نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 536, منتشر شده در مورخ : ۲۳ مهر ۱۳۹۹

تمام تجهیزات و امکانات ناجا در اختیار ستاد مقابله با کرونا بوده و است

تمام تجهیزات و امکانات ناجا در اختیار ستاد مقابله با کرونا بوده و است

فرمانده ناجا گفت:تمام تجهیزات و امکانات ناجا اعم از نیرو، مراکز درمانی و خودروها جهت اجرایی شدن برنامه های پیشگیرانه با شیوع ویروس کرونا و اجرای هر چه بهتر شیوه نامه های بهداشتی از همان ابتدا در اختیار ستاد مقابله با کرونا بوده و است.

سردار " حسین اشتری " در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ناجا در حوزه مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت : نیروی انتظامی هم در کنار سایر نیرو های مسلح از روز های نخستین اشاعه ویروس منحوس کرونا در راستای تدابیر و فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در خدمت مردم عزیز بوده و با ستاد مقابله با کرونا بیشترین تعامل و همکاری را داشته است.

وی افزود: در بخش نخست اقداماتمان باید گفت، نیروی انتظامی در سراسر کشور با شناسایی و کشف انبارهای احتکار دارو، ماسک و مواد ضد عفونی ، اقدام به مقابله قانونی با سوء استفاده کنندگان در این عرصه کرد که شاهد نتایج مطلوبی را در این راستا بوده ایم.

سردار اشتری بیان داشت: تمام تجهیزات و امکانات ناجا اعم از نیرو، مراکز درمانی و خودروها جهت اجرایی شدن برنامه های پیشگیرانه با شیوع ویروس و اجرای هر چه بهتر شیوه نامه های بهداشتی از همان ابتدا در تعطیلات نوروزی ، روز طبیعت و سایر مناسبت ها در اختیار ستاد مقابله با کرونا بوده است.

فرمانده ناجا گفت: علاوه بر اقدامات ذکر شده، مراکز درمانی ناجا در موج اول و دوم مقابله با کرونا پذیرای عموم بیماران کرونایی بوده و هم اکنون هم آمادگی 100 درصدی خود را برای همکاری هر چه بیشتر و خدمت رسانی به مردم عزیز را اعلام می کنیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدیریت و رصد فضای مجازی پیرامون پیشگیری از آسیب ها و جرایم این فضا بیان داشت: پلیس با مدیریت هوشمند و کنترل و رصد فضای مجازی اقدامات مطلوبی را در این زمینه انجام داده است که گزارش های سالانه ما از کاهش جرایم به ویژه در حوزه مالی با توجه به استفاده مردم از رمز های پویا در مبادلات تجاری را نشان می دهد.

فرمانده ناجا در خاتمه با اشاره به رسالت پلیس در امر پیشگیری و مقابله با هرگونه جرایم مجازی و حقیقی در جامعه گفت: پلیس همواره با هوشمندی و استفاده از شگرد ها و تجهیزات نوین علمی در رصد فضای مجازی و حقیقی جامعه سعی کرده امنیت و اطمینان خاطر را برای هم وطنان عزیز به وجود آورده و با مجرمان این عرصه با قدرت برخورد کند.

برچسب ها :
سردار حسین اشتری فرمانده ناجا تجهیزات و امکانات