نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 3385, منتشر شده در مورخ : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش سراج آران و بیدگل:

برگزاری نمایشگاه مجازی عکس «لیالی قدر» در شهرستان آران و بیدگل

برگزاری نمایشگاه مجازی عکس «لیالی قدر» در شهرستان آران و بیدگل

نمایشگاه عکس هنرمند نوجوان «محمد طاها نمکی» همزمان با فرارسیدن شهادت حیدر کرار و لیالی قدر در بستر فضای مجازی به نمایش گذاشته شد.

سعید ضابطی از برگزاری نمایشگاه عکس مجازی با موضوع " لیالی قدر" خبر داد و گفت: این نمایشگاه با 50 اثر از آثار «محمد طاها نمکی» از هنرمندان نوجوان و خلاق شهرستان با همکاری حوزه یکم امیرالمؤمنین (ع) و این اداره به مدت یک هفته در گستره فضای مجازی اعم از کانالها و گروه ها منتشر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: این نمایشگاه با رویکرد و هدف به ‌تصویرکشیدن و به اشتراک گذاشتن شب زنده داری و مراسم احیای این شهرستان با توجه به بیماری کرونا و محدودیت ها برگزارشد.

ضابطی با اشاره به اینکه محمد طاها نمکی عکاس خبری خبرگزاری پانا، تسنیم،شبستان و روزنامه سراج است ادامه داد: حمایت از هنرمندان نوجوان موجب شکوفایی و به بار نشستن بیشتر استعداد آنان و انگیزه بخشی می شود و شایسته است که این عزیزان مورد تشویق و تکریم مسئولان و متولیان قرار گیرند.

وی با تأکید بر منزلت هنر و هنرمند افزود: اعتماد به توان، خلاقیت و اراده هنرمندان نوجوان موجب توسعه و اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان خواهد شد، لذا با حمایت ها از هنرمندان نوجوانی که بر مبنای تعالی ارزش‌های فرهنگ ایرانی اسلامی تلاش می‌کنند می توان زمینه رشد، شکوفایی و اعتلای جایگاه هنری آنها را مهیا ساخت.

نمایشگاه مجازی عکس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: نمایشگاه عکس «لیالی قدر» از ۱۶  اردیبهشت ۱۴۰۰ در فضای مجازی به نمایش گذاشته شده و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه یاد شده به شبکه های اجتماعی هنرمندان، صدای آران و بیدگل و نسل فردا و کانال اطلاع رسانی ایتا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل و گروه های فرهنگی زیرمجموعه مراجعه کنند.

برچسب ها :
سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل محمد طاها نمکی