نسخه PDF
آرشیو روزنامه

شناسه خبر : 3254, منتشر شده در مورخ : ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

به گزارش سراج آران و بیدگل:

در سال گذشته در کشف جرایم ۲۱ درصد و در دستگیری مجرمان ۲ درصد افزایش داشتیم

در سال گذشته در کشف جرایم ۲۱ درصد و در دستگیری مجرمان ۲ درصد افزایش داشتیم

در سال گذشته در کشف جرایم ۲۱ درصد و در دستگیری مجرمان ۲ درصد افزایش داشتیم و در زمینه مواد مخدر نیز ۲۸ درصد افزایش کشف و ۲ درصد افزایش دستگیری ثبت گردیده است

سرهنگ محمدی با اشاره به مراجعه ۱۷۵۱۵ نفر به کلانتری‌های این شهرستان در طول سال اظهار داشت : ۴۱۱۲ پرونده قضایی در کلانتری‌ها تشکیل و ۴۸۵۰ فقره احکام قضایی اجرا گردیده است .
این مقام انتظامی افزود: در سال ۹۹ بیش از ۲۵ باند سرقت دستگیر و متلاشی شدند.

محمدی افزود: ۱۴۹۷۱ فقره فوریت ۱۱۰ به پلیس اعلام گردیده که واحد گشت این فرماندهی جهت بررسی و کمک به شهروندان در صحنه حاضر گردیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران وبیدگل افزود:در سال ۹۹ در تصادفات فوتی ۳۳ درصد تصادفات جرحی ۱ درصد و تصادفات خسارتی ۱۶ درصد کاهش داشته ایم و در نوروز ۱۴۰۰ در زمینه تصادفات شاهد ۱۷ درصد کاهش بوده ایم .

 

سرهنگ علی اصغر محمدی ضمن اشاره به افزایش ۱۵ درصدی پرونده های جرایم سایبری گفت : در زمینه کشف پرونده های سایبری ۷۴ درصد افزایش و در زمینه دستگیری ۱۳۳ درصد افزایش داشته ایم .همچنین اولویت پرونده های جرایم سایبری به ترتیب کلاهبرداری اینترنتی ، برداشت اینترنتی غیر مجاز و مزاحمت اینترنتی بود و حدود یک میلیارد و سیصد میلیون ریال مبالغ برداشت شده از حساب مردم عودت گردید.

در پایان سرهنگ محمدی اعلام داشت: با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم این فرماندهی در طول عید نوروز سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش ۲۷ درصدی جرایم در این شهرستان بودیم که امیدواریم مردم خوب و شهید پرور شهرستان آران و بیدگل این را به عنوان عیدی از ما بپذیرند .

 

 

خبرنگار:محمدطاهانمکی

برچسب ها :
سرهنگ علی اصغر محمدی فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل